wtorek, 19 maja 2020

Łączka kwiatowa

Od posiania pierwszych roślin minęły już jakieś trzy tygodnie.

W każdym zakątku widać już zielone listeczki. I całkiem dorodne "choineczki" skrzypu polnego. 
Z założenia ma być to łączka, więc skrzyp może sobie spokojnie rosnąć (póki nie przerobię go na herbatkę i płukankę do włosów;)) 

Oprócz podpisanych na zdjęciu roślin zasiałam także nagietki (w prawym dolnym rogu, nie zmieścił się w kadrze), a w lewym górnym - zasiałam nasionka, które zebrałam podczas jakiejś wycieczki i nie podpisałam. Nie mam pojęcia, co może z nich wyrosnąć. Ale przecież wszyscy lubią niespodzianki;) 






Domek dla owadów wisi na murze, niedaleko świerków. Pod nim stanęły skrzynki z ziołami. 
Może osiedli się tu miłośnik lawendy albo mięty? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zakończenie innowacji "E-kologia czyli e-lekcje starszaków dla eko-pierwszaków"

Realizacja naszej innowacji dobiegła końca. Pierwszaki obejrzały ostatnią, piątą eko-lekcję. Po zapoznaniu się z nagraniem, porozmawiali o j...